Pani Enka Pani Enka
347
BLOG

Moje haikowanie

Pani Enka Pani Enka Kultura Obserwuj notkę 11

Moje haikowanie

Moje haikowanie

samotny taniec

archetypem wolności

- współczesny raj...

Moje haikowanie

Moje haikowanie

ludzie i wilki

- od nich zależą wzajemne

relacje...

Moje haikowanie

Moje haikowanie

dzwony dzwonią...

- w świątyni dumania

myśli więdną...

Moje haikowanie

Moje haikowanie

miłe miejsca

- powrót do nich

koi łzy...

Moje haikowanie

Moje haikowanie

rusałka w pląsach

odurzona puchem mgły

- jej ślubny welon...

Moje haikowanie

Moje haikowanie

schody zawsze

prowadzą

do celu...

 

Moje haikowanie

duchy przodków

wabią do starych zamków

- płyńcie do brzegu!

Moje haikowanie

Moje haikowanie

bajkowy taras

skąpany w bujnym kwieciu

- oczekiwanie ...

Moje haikowanie

Moje haikowanie

samotna w tłumie

- znowu rozmawia z sobą

nie słysząc swych słów

Moje haikowanie

Moje haikowanie

wiosna

- gejsze już nie kostnieją

w sypiącym śniegu

Moje haikowanie

 

 

Pani Enka
O mnie Pani Enka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura